• 04.03.25, 11:06

Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad

Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel
  • Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel
Justkui lugedes Eesti turundajate diskussioone kõige efektiivsemate meediavalikute osas, avaldas maailma juhtiv reklaamiefektiivsust puudutav institutsioon WARC käesoleva aasta veebruaris põneva artikli „The Multiplier Effect“.

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.25, 09:41
TV3 saab uue programmidirektori
TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
Uudised
  • 21.02.25, 08:37
Ekspress Grupp kasvatas ärikasumit, kuid kaotas puhaskasumis
Täna avaldatud 12 kuu konsolideeritud vahearuande kohaselt ulatus Ekspress Grupi 2024. aasta müügitulu 76,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 4%.
Uudised
  • 21.02.25, 07:49
Eesti Meediaettevõtete Liit jagas taas ajakirjanduspreemiaid
Neljapäevasel auhinnatseremoonial pälvisid kolm preemiat ka Äripäev ja selle venekeelne sõsarväljaanne Delovõje Vedomosti.
Uudised
  • 07.02.25, 15:33
Leedu konkurentsiamet: Ekspress Grupp peab varasema olukorra taastama
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kinnitas, et ettevõte ei nõustu konkurentsiameti hinnanguga ja vaidlustab otsuse kohtus.
Töökuulutused
  • 05.03.25, 12:19
Reitan Convenience ootab oma meeskonnaga liituma müügi- ja äriarendusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele