• 04.08.21, 10:26

Uuring: B2B turundus Linkedinis on Eestis tõusuteel

Parimad turundajad leiavad viise, kuidas võimalikult väikese investeeringu eest jõuda võimalikult suure hulga otsustajateni. B2B turunduses on seda Püha Graali juba pikalt otsitud ning tundub, et Linkedin vastab neile kahele kriteeriumile ideaalselt. Molivery Media viis läbi uuringu, millest selgus ka nii mõndagi üllatavat.
Uuring: B2B turundus Linkedinis on Eestis tõusuteel
Linkedin kasutatavus ajas kasvab ning vähese konkurentsi tõttu jõutakse nii orgaaniliselt kui ka tasulise reklaami kaudu suurema hulga otsustajateni kui teiste kanalite kaudu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele