• 27.04.23, 11:04

Aasta Turundustegu 2022 võitja case study: Visit Estonia ja Teflon Brothers panid noored soomlased üle lahe seilama

Aasta Turundustegu 2022 konkursi võitis avaliku sektori kategoorias Visit Estonia ja Teflon Brothersi kampaania, milles mängis võtmerolli ka Universal Music. Loodi uusversioon Soome hitist “Eesti on my mind”, mis oli eelkõige suunatud noortele soomlastele vanuses 20-35, kes käivad Eestis oluliselt vähem kui vanemad inimesed.
Kaader "Eesti on my mind" muusikavideost.
  • Kaader "Eesti on my mind" muusikavideost.

Turusituatsioon

Seotud lood

Uudised
  • 25.04.23, 16:31
Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: „Apteeker Melchior“– film, mida turundati enneolematul moel
Janika Ritson kommunikatsioonibüroost Agenda PR sõnas, et iseseisvunud Eestis on toodetud üle tuhande filmi ning „Apteeker Melchior“ on nende hulgas 11. kodumaine film, mis ületas 100 000 vaataja piiri. Eristumiseks ja tähelepanu saavutamiseks otsiti pidevalt võtteid ja kanaleid, mida pole filmide kommunikatsioonis varem kasutatud.
Uudised
  • 20.04.23, 13:16
Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Alexela viimaste aastate edukaimale kampaaniale aitasid kaasa energiakriis ja humoorikas lähenemine
Alexela kliendiprogramm „Minu Alexela“ jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie nominendi hulka. Alexela kliendilojaalsuse arendusjuhi Piret Mihkelsoni sõnul teist sellist kliendiprogrammi, kus omavahel on seotud lai spekter igapäeva energiatooteid, mujalt Eestist ei leia.
Uudised
  • 18.04.23, 13:53
Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Viru Toidutänav muutis „tavalise“ kaubanduskeskuse toidukoha kuvandit
Viru Toidutänav jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie finalisti sekka. Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru sõnul tõukus kampaania „Ela natuke. Riku reegleid“ keskne idee tarbijauuringutest välja tulnud vastustest, kust joonistus välja mitmeid kirjutamata piiranguid ja eelarvamusi sööginaudingute osas.
Uudised
  • 29.03.23, 17:26
Selgus Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix
Lisatud võitjate kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele