• 20.04.23, 13:16

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Alexela viimaste aastate edukaimale kampaaniale aitasid kaasa energiakriis ja humoorikas lähenemine

Alexela kliendiprogramm „Minu Alexela“ jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie nominendi hulka. Alexela kliendilojaalsuse arendusjuhi Piret Mihkelsoni sõnul teist sellist kliendiprogrammi, kus omavahel on seotud lai spekter igapäeva energiatooteid, mujalt Eestist ei leia.
Piret Mihkelson ja Marit Liik Alexelast tänavusel Passwordil turundustegu esitlemas.
  • Piret Mihkelson ja Marit Liik Alexelast tänavusel Passwordil turundustegu esitlemas. Foto: Raul Mee

Turusituatsioon

Seotud lood

Uudised
  • 18.04.23, 13:53
Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Viru Toidutänav muutis „tavalise“ kaubanduskeskuse toidukoha kuvandit
Viru Toidutänav jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie finalisti sekka. Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru sõnul tõukus kampaania „Ela natuke. Riku reegleid“ keskne idee tarbijauuringutest välja tulnud vastustest, kust joonistus välja mitmeid kirjutamata piiranguid ja eelarvamusi sööginaudingute osas.
Uudised
  • 29.03.23, 17:26
Selgus Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix
Lisatud võitjate kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
Uudised
  • 21.03.23, 15:25
Aasta Turundustegu 2022: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix kuulutatakse välja 29. märtsil turunduskonverentsi Password õhtusel üritusel Kultuurikatlas.
Uudised
  • 20.04.22, 10:40
Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Alexela nutihaagiste mobiilirakendus, mis tegi haagiste rendi ööpäevaringseks ja paberivabaks
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Alexela nutihaagiste äpp võimaldab haagiseid rentida üle Eesti kliendile kõige sobivamal ajal ja kohas. Äpi „Haagis“ vahendusel renditi Alexela haagiseid ligikaudu 15 000 korda, seega 2021. aasta lõpuks olid kõikidest haagise rentimistest tehtud 75 protsenti mobiilirakenduses.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele