• 18.11.14, 17:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP: Reklaam peab mahtuma poolde peopessa

11. - 12. novembril 2014 korraldas Best Marketing Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses turunduskonverentsi Turunduskonverents WAZZAP?. Siinkohal väike kokkuvõte räägitust.
WAZZAPil esinenud Kaubamaja ajakirja Hooaeg peatoimetaja Britta Ratas soovitas panustada rohkem HEA sisu loomisse, mitte lihtsalt ROHKEM sisu tootmisse. "Turundusse tööle EI saa, kui kirjutada EI oska!" ütles Ratas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele