• 16.11.15, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas muuta oma kliendikaart kliendi jaoks vajalikuks

„On arusaadav, et ükski kaupmees ei taha naljalt kulutada raha sellele, et luua eritingimusi neile klientidele, kes astusid eile uksest sisse, ega ka neile, kes on sisse-välja käinud juba 10 aastat iga päev. Kuid kliendilojaalsuse huvides tasuks siiski just pikaajalisi programme kaaluda. Ning mitte oodata hinnalangetuseks ära kliendi vihast/kurba lahkumisteadet, nagu mobiilioperaatoritel kombeks,“ kirjutab turunduskonsultant Raul Kalev.
Partnerkaart
  • Partnerkaart Foto: Andres Haabu, Äripäev
Eelmisel aastal viis Marketingi Instituut Eestis läbi väikese uuringu, et saada teada, mida inimesed tegelikult arvavad endi rahakoti vahel lebavatest kümnete ja kümnete firmade kliendikaartidest. Juhuslikult valitud inimesi küsitledes selgus, et pea kõik olid kohe valmis loobuma enamusest oma plastikkaartidest. Sarnast küsitlust kordas ka Ringvaate telesaade ning jõudis ka samadele tulemustele: inimestele ei tähenda nood koormavad plastikaardid, mida paljud ettevõtted arvatavasti lojaalsuse genereerijateks peavad, suurt mitte midagi. Siiski, silma paistis kaks erandit: inimestel polnud nii lihtne loobuda kaartidest, mida nad kasutasid igapäevaselt allahindluste saamiseks oma kodu toidupoes ning kaartidest, mida sai kasutada mitmetes ostukohtades.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele