• 24.09.24, 11:45

Aasta Digitegu 2024 võitja case study: ulatuslike kajastustega jõuti ülikõrge konversioonimäärani

Erki Heinsaar Mediabrands Digitalist
  • Erki Heinsaar Mediabrands Digitalist
Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%. Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.
OLUKORD TURUL

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele