Maxima Eestil on 15. maist uus struktuur, kus on ühendatud seni eraldiseisvad müügi ja turunduse osakonnad üheks tervikuks. Osakonda asus juhtima Jaanika Terasmaa, kes on ka varasemalt töötanud Maxima Eesti müügi- ja turundusjuhina.
- Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa. Foto: Maxima Eesti
„Lõime kahest eraldiseisvast müügi- ja turunduse osakonnast ühe, eesmärgiga nende kahe osakonna koostööd tõhustada ning Maxima senisest veelgi rohkem inimestele nähtavaks muuta,“ sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen ja lisas, et struktuurimuudatus loob keskkonna, kus müügi ja turunduse sünergias on võimalik senisest paremini mõista Maxima Eesti klienti, samuti saavad nad läheneda veelgi strateegilisemalt turundus- ja müügitegevustele.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.