• 16.01.25, 12:46

Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 4. osa

Artiklisarja neljandas osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Clear Channeli tegevjuht Erki Roosimägi ning Kolm Õuna produtsent Mart Lättekivi.
Clear Channeli tegevjuht Erki Roosimägi
  • Clear Channeli tegevjuht Erki Roosimägi
  • Foto: Clear Channel Estonia OÜ
Clear Channeli tegevjuht Erki Roosimägi ütleb 2024. aastale tagasi vaadates, et üha rohkem tõstab pead temaatika, mida võib kokku võtta märksõnadega „kestlikkus“ ja „eetiline turundus“. „Tarbijad pööravad üha rohkem tähelepanu ettevõtete kestlikkusele ja eetilistele väärtustele.“ Ta toob siinjuures välja analüüsi, millest ilmnes samuti, et brändid, mis suudavad näidata oma pühendumust keskkonnahoiule ja sotsiaalsele vastutusele, saavad tarbijate seas rohkem toetust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
TÄHTAEG 03.03.2025
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:26
Aasta Turundustegu 2024 žürii toob kokku turunduse tipud
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 13.01.25, 10:18
SARI | Passwordi programmijuhi Hando Sinisalu lemmikuim emotsionaalne reklaam
Alustame sarjaga, milles palume Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatel jagada oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele