• 19.11.24, 14:46

Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi

Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Password 2025 keskendub seekord emotsioonidele turunduses. Me räägime loomulikult positiivsetest emotsioonidest, mis tekivad tarbijates ennekõike tänu meelelahutuslikule sisule.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.24, 13:56
Pakendikeskuse juht: huumor avab ärisuhtluses uksi
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Uudised
  • 30.04.24, 10:41
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Uudised
  • 10.04.24, 12:15
Password 2024 aftermovie. Avatud on registreerimine järgmise aasta konverentsile
20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas 25. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 450 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 26.-27. märtsil taas Kultuurikatlas.
Uudised
  • 10.04.24, 09:37
Aasta Turundustegu 2023 võitja case study: Kirikufondi kampaania pani usuleiged eestlased kirikutele annetama
Kirikufond pälvis Aasta Turundustegu 2023 konkursil avaliku sektori Grand Prix’ võidutiitli. Kirikufondi kampaania näitab, kui oluline ja loomulik osa on kirik olnud Eesti kultuuris ning konkreetse abivajava kiriku renoveerimise toetamine aitab säilitada meie kultuuri- ja mõttelugu.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele