• 16.12.24, 11:08

Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate!

Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate!
Konkursil osalemiseks täitke ankeet ning saatke see hiljemalt 28.02.2025 e-posti aadressile [email protected].
Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.

Ajakava

Tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2025 (k.a).
Konkursi esimeses voorus valib žürii välja avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti.
Konkursi teine voor toimub 26. märtsil 2025, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Password’i konverentsi laval Kultuurikatlas. Žürii valib viie ärikategooria finalisti hulgast välja Aasta Turundusteo 2024 Grand Prix' võitja.

Osalustasu

Aasta Turundusteo konkursi osalustasu on 549 eurot (km-ga 669,78 eurot), mis tagab sissepääsu ka 26.–27. märtsil 2025 Kultuurikatlas toimuvale Password’i konverentsile.
Arve osalustasu maksmiseks väljastame Aasta Turundustegu kandidaatidele pärast tööde esitamise tähtaja saabumist (s.o pärast 28.02.2025).
Vaata Password 2025 infot ja programmi SIIT. Seekordne konverents keskendub emotsioonidele turunduses. Hoia pilku peal ka Password’i ametlikul kodulehel password.ee.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume ühendust võtta e-kirja teel: [email protected].

Hindamiskriteeriumid

25% LOOVSTRATEEGIA: Loovidee innovaatilisus ja teostuse kvaliteet.
25% INNOVAATILISUS: Kas töös on midagi sellist, mida Eestis varem pole tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% TULEMUSED: Tulemused vs eesmärgid. ROI (return on investment ehk investeeringu tasuvus).

Tingimused

Konkursil saavad osaleda turundustööd, mida teostati kogu ulatuses või osaliselt perioodil 01.01.2024–31.12.2024.
Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse üksnes ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
LISAINFO:
Anu Pillesson, Bestmarketing.ee toimetaja, [email protected], 5804 6002
Maarit Eerme, Bestmarketing.ee juht, [email protected], 514 4884

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 09.12.24, 17:06
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2025 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Uudised
  • 18.11.24, 13:56
Pakendikeskuse juht: huumor avab ärisuhtluses uksi
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Uudised
  • 10.04.24, 09:37
Aasta Turundustegu 2023 võitja case study: Kirikufondi kampaania pani usuleiged eestlased kirikutele annetama
Kirikufond pälvis Aasta Turundustegu 2023 konkursil avaliku sektori Grand Prix’ võidutiitli. Kirikufondi kampaania näitab, kui oluline ja loomulik osa on kirik olnud Eesti kultuuris ning konkreetse abivajava kiriku renoveerimise toetamine aitab säilitada meie kultuuri- ja mõttelugu.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele