Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub
Digitaalsete tulude osakaal kasvas aasta lõpuks 86%-ni, ületades 2026. aastaks seatud 85% eesmärgi. Ekspress Grupi kulumieelne ärikasum EBITDA kasvas 4% ja ulatus 10,7 miljoni euroni. Puhaskasumit, mis kahanes 3% võrra 3,3 miljoni euroni, mõjutasid eelkõige kõrged intressimäärad ja kontserni investeeringutest tulenev amortisatsioonikulu kasv.
Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri lõpus 238 182-ni.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.