• 21.02.25, 08:37

Ekspress Grupp kasvatas ärikasumit, kuid kaotas puhaskasumis

Täna avaldatud 12 kuu konsolideeritud vahearuande kohaselt ulatus Ekspress Grupi 2024. aasta müügitulu 76,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 4%.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Erlend Štaub
Digitaalsete tulude osakaal kasvas aasta lõpuks 86%-ni, ületades 2026. aastaks seatud 85% eesmärgi. Ekspress Grupi kulumieelne ärikasum EBITDA kasvas 4% ja ulatus 10,7 miljoni euroni. Puhaskasumit, mis kahanes 3% võrra 3,3 miljoni euroni, mõjutasid eelkõige kõrged intressimäärad ja kontserni investeeringutest tulenev amortisatsioonikulu kasv.

Seotud lood

Uudised
  • 21.02.25, 07:49
Eesti Meediaettevõtete Liit jagas taas ajakirjanduspreemiaid
Neljapäevasel auhinnatseremoonial pälvisid kolm preemiat ka Äripäev ja selle venekeelne sõsarväljaanne Delovõje Vedomosti.
Uudised
  • 07.02.25, 15:33
Leedu konkurentsiamet: Ekspress Grupp peab varasema olukorra taastama
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kinnitas, et ettevõte ei nõustu konkurentsiameti hinnanguga ja vaidlustab otsuse kohtus.
Uudised
  • 10.01.25, 09:24
Mari-Liis Rüütsalu: digitaalne tellimismudel on jätkusuutlik ka keerulistel aegadel
Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri lõpus 238 182-ni.
Uudised
  • 19.12.24, 11:45
Ekspress Grupp investeerib konverentsiärisse
Ekspress Grupi Leedu tütarettevõte UAB Delfi on sõlminud kokkuleppe, mille kohaselt ostab Leedu konverentsikorraldaja UAB Kenton Baltic.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 16:09
Julged turundajad võidavad rohkem, kuid loovus ja AI muudavad mängu
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele