Aadress: Paldiski mnt 20, Tallinn
Telefon: +372 628 5070
Teenused: Meediaagentuurid
Võta ühendust:
Indrek Soom, Tegevjuht, +372 513 3001,
[email protected]Töötajate arv: 30+
Teenused:
Turundusanalüütika (ökonomeetriline mudeldamine, turunduse performance analüütika ja ROI jooksev juhtimine)
Turundusuuringud (turundusuuringute kompetents: brändi- ja tarbijauuringud, reklaamide eel- ja järeltestid ning kontseptsioonide uuringud, kaubanduse ja teeninduse (sh ostumüsteerium) uuringud, toote- ja teenusearenduse ning pakendi ja in hall testid, rahulolu- ja lojaalsusuuringud (kvantitatiivsed kui kvalitatiivseid uuringumeetodeid). Võimalus kasutada kaasaegseid fookusgruppide läbiviimise ruume
Turunduaskampaaniate strateegiline ja taktikaline planeerimine sihtrühmade elustiilist ja/või demograafiast lähtudes
Meediaplaneerimine ja –vahendus
Meediahindade läbirääkimised
Reklaamituru analüüsid
Eraldiseisvad turundamissuunad sihtrühmale 18-24a
Internetikampaaniate (bännerkampaaniad, sotsiaalmeedia, otsingumootoriturundus, sisuloome jms) loomine, elluviimine ja analüüs.
Miks Initiative:
Turundamise puhul väärtustame kogemuse kõrval andmepõhist lähenemist. Meil on eraldiseisev 8-liikmeline turundusanalüütika meeskond, et võimalikult hästi mõista, kuidas klientide jaoks turundustegevused ja meedialiigid töötavad. Meie analüütika fookuseks on performance analüütika, brändi- ning tarbija- ja neurouuringud
Meie eesmärk ei ole ainult statistiline efektiivsus, vaid klientide äritulemuste saavutamine
Online turundus on meie jaoks eraldiseisva olulisusega, selles peitub paljude klientide edu. Oleme online turundust alati fookuses hoidnud. Selle tulemuslikkuse eest hoolitsevad meie grupi digitaalmeedia agentuurid Mediabrands Digital ja Convertal, kes on oma valdkonna liidrid
Me ei lähtu turundusstrateegiaid ja taktikaid luues ainult sihtrühmade demograafiast, vaid ka elustiilidest ja väärtushinnangutest, toetudes vastavasisulistele uuringutele
Turundajad usaldavad meid - oleme 5 viimase aasta kiireima kasvuga agentuur, tänaseks #2 Eestis
Me teeme, mida lubame
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.