Tänavune Password toimus juba 26. korda. Kohal oli üle 500 turundaja.
Meenutame, mis toimus konverentsi teisel päeval:
Wasa näkileibade globaalne turundus- ja kommunikatsioonijuht Jakob Edman jagas soovitusi, kuidas kasvatada brändi storytelling’u ja kogukondade kasvatamise kaudu.
TV3 Grupi GO3 sisujuht Justinas Docka heitis valgust TV kui kõige emotsionaalsema meediumi tulevikutrendidele.
Maailma juhtiva mõjuisikuagentuuri IZEA Euroopa haru juht Stephanie Hoppe rääkis kõigest, mida peab teadma mõjuisikuturundusest: 18 aastat kogemust, 4 miljonit koostööd.
Eesti Autorite Ühingu tegevjuht Mati Kaalep andis turundajatele praktiliste näidete toel juriidilisi nõuandeid, kuidas mitte rikkuda autoriõigust turunduses.
Näitleja Jan Uuspõld rääkis publikut naerutades, milline on kuulsuste roll ning nende kasutamise riskid ja võimalused turunduses;
Tartu Ülikooli neuroturunduse labori juht Prof. Andres Kuusik andis hädavajaliku sissevaate sellesse, kuidas emotsioone mõõta.
Tallinna Ülikool BFM turunduslektor ja Mosaici juht Alar Pink tegi ülevaate Eesti turunduspraktikate uuringust Point 2025.
Ja palju muudki lõbusat, harivat ning mälestusväärset.