Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor, vaimse tervise ja juhtimiskoolitaja Silvia Garcia Passwordi konverentsil Foto: Raul Mee
Meenutame, mis toimus konverentsi esimesel päeval:
Endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor, vaimse tervise ja juhtimiskoolitaja Silvia Garcia rääkis turundusest, mis tarbijaid õnnelikuks teeb.
Compare the Market UK brändi- ja sotsiaalmeedia juht Gina Roughan näitas, kuidas nunnude Aafrika loomade abil müüa maailma kõige igavamat toodet – kindlustust.
Reed Words’i asutaja Mike Reed juhendas, kuidas kirjutada emotsionaalseid tekste ja luua eristuvat brand voice’i.
Spordimees Karl Multer, Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet arutlesid selle üle, kuidas sporditurundust mõõta annab.
Artist ja reklaamiprodutsent Cool D, muusikapsühholoog ja Helikuju asutaja Dali Kask ning muusikaprodutsent ja Helikuju asutaja Ikevald Rannap vaatasid otsa muusika kasutamisele reklaamis.
Ja palju muudki lõbusat, harivat ning mälestusväärset.
Traditsiooniliselt kuulutati konverentsi avapäeva õhtul välja Aasta Turundustiim 2024 ja Aasta Turundustegu 2024 Grand Prix’d ning anti üle ka mõned eriauhinnad. Loe pikemalt SIIT.
Vaata õhtuse autasustamise ja networking'u pilte siit: