• 22.09.23, 13:37

Saarlased said hiidlaste promomise eest turundusauhinna

00:00
  • Gregor AlakülaGregor Alaküla
  • Kristjan KurgKristjan Kurg
Saarlased said hiidlaste promomise eest turundusauhinna

Sel aastal hakkasid saarlased oma turundusajakirjaga Mo Saaremaa propageerima nii sise- kui ka välisturistile saarte elustiili laiemalt ning sellega võitsid nad Aasta Turismiteo konkursil aasta turundusteo auhinna.

“Reisiajakirja oleme me teinud päris mitmed aastad, aga ma usun, et see, mis selle võidu koju tõi, on midagi sellist, mis on võib olla väga paljude jaoks on uskumatu: me tegime seda koos hiidlastega,” rääkis Visit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi. Kampa võeti ka Muhu, Vilsandi, Abruka ja Ruhnu saarte lood ja näo.

Neljapäeval Kuressaares toimunud üle-eestilisel turismikonverentsil antud intervjuus rääkis Mägi, mis teeb ajakirja eriliseks ja kellele see mõeldud on, kuidas turundusinvesteeringu mõõdetakse, ja mis peale au ja kuulsuse veel auhinnaga kaasneb.

Intervjueeris Gregor Alaküla.

Fotol: Visit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi (paremal)

Foto autor: Alar Truu

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele