Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
- Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar Foto: Kalle Veesaar
Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ütleb 2024. aasta kohta, et üle ega ümber ei saa AI kasutamisest. „Tundub, et brändid katsetavad ja otsivad seda väärtust, mida AI neile pakkuda saab – olgu see sisuloome või visuaalide genereerimine. Katsetamine ongi väga oluline õppimise osa ning ma arvan, et me oleme jõudnud sellel teekonnal sinna, kus turundajad mõistavad, et oma visiooni AI-ga elluviimine ei ole üldse nii lihtne, kui see algselt tundus.“
Seotud lood
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.