• 17.12.24, 07:00

Euroopa aasta turundaja 2024 finalist: turundusjuhi roll nõuab aina enam tegevjuhile omast mõtteviisi

Turundajad peavad klientide võitmiseks ja hoidmiseks tänases keskkonnas omaks võtma tervikliku lähenemise ja mõistma sügavalt kõiki ärivaldkondi, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev Pigu Hobby Hall Group’i endine turundusjuht Giedrė Vilkė.
Euroopa aasta turundaja 2024 finalist: turundusjuhi roll nõuab aina enam tegevjuhile omast mõtteviisi
  • Foto: Adas Vasiliauskas
Giedrė Vilkė on üks Baltimaade enim rahvusvaheliselt auhinnatud turundusjuhte, kel on üle 15 aasta mitmekülgset kogemust tehnoloogia, digiturunduse ja e-kaubanduse valdkonnas.
Ta töötas kümme aastat Baltimaade juhtivas e-kaubanduse ettevõttes Pigu Hobby Hall Group. Oma ametiajal turundusjuhina pälvis ta prestiižse Aasta turundusjuht 2023 tiitli ning pälvis teise koha konkursil Euroopa aasta turundaja 2024.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 06:06
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 13.12.24, 11:13
Turundusanalüütika superstaar: platvormikeskses maailmas jääb suuri ja püsivaid auditooriume aina vähemaks
Üks turundajate praeguse aja suurimaid väljakutseid on hoida oma tooteid ja brände äratuntavatena äärmiselt platvormikeskses maailmas, sõnab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite.
Uudised
  • 10.12.24, 12:22
Knowit: surve iga turundusele kulutatud euro õigustamisele kasvab
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
Uudised
  • 28.11.24, 14:39
Karl Mattias Õige: andmed üksinda on kõigest numbrid
Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele