• 09.06.06, 12:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euromoney valis Baltika Kesk/Ida-Euroopa parimaks jaekaubandusettevõtteks

Baltika valiti parimaks Ida-ja Kesk-Euroopa jaekaubanduse ettevõtteks juhtiva finantsajakirja Euromoney poolt. Maikuu Euromoney väljaandes toodud ida- ja Kesk-Euroopa ettevõtete uuringus võitis Baltika jaekaubandusettevõtete kategooria jättes selja taha konkurendi Leedu Apranga. Euromoney kõige enam arenenud ettevõtete seas sai Baltika neljanda koha, kõige paremini ligipääsetava tippjuhtkonna kategoorias seitsmenda ja kõige veenvama ning arusaadavama strateegia kategoorias Eesti ettevõtetest teise koha Hansapanga järel.
Meelis Milder, Baltika juhatuse esimees kommenteeris: "See on suurepärane tulemus ja esimene rahvusvaheline tunnustus meie viimastel aastatel toimunud edukale muutusele tootmisettevõttest jaekaubandusettevõtteks.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele