Sky Plus otsustas liita raadiokuulajad ühte – tuues nad viimase kümne aasta kõige põnevama raadiomängu juurde ja liigutades masse. Raadiojaam mängis koos kuulajatega peitust ja peitis ära „Hommikuprogrammi“ saatejuhi Alari Kivisaare, kelle leidmisel ootas kopsakas rahaline preemia, millesse panustas omakorda finantsettevõte Credit24.
Viimase kuue kuu kõige kuulatum kommertsraadio nii päevases kui nädalases arvestuses oli taas Raadio Elmar, selgub uuringufirma Kantar Emor värske raadiokuulamise uuringust.
Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.