Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele,kirjutatakse Kantari blogis.
Z-põlvkonna (praegused 12-28-aastased) ostujõud oli juba 2023. aastal 984 miljardit dollarit ja tänavu moodustavad nad 27% tööjõust. Brändid peavad oma tarbijatega looma tõelise dialoogi.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
Kuidas hoida brändi tähtsust maailmas, kus trendid aeguvad kiiremini, kui turundajad nendega kohanduda jõuavad? "Eetris on turundusuudised" saates on külas Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja ja Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann, kes jagavad oma vaateid noorte sihtrühmade, brändilojaalsuse ja trendidega kaasas käimise väljakutsetest.