Signe Suur: televisioonil on reklaamikanalina kandev roll ka tulevikus
Digitaalsed platvormid on viimastel aastatel turundusmaastikul tähelepanu keskpunktis, kuid televisioon ei ole seejuures oma mõjuvõimu kaotanud, kinnitab TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur.
Uuringud näitavad, et inimesed veedavad endiselt teleri ees pea neljandiku oma ärkveloleku ajast, toob Signe Suur välja.
Tegemist on endiselt ühe tõhusama viisiga jõuda laia sihtrühmani ja luua pikaajaline mõju. Televisioon suudab pakkuda seda, mida digikanalid tihti ei suuda – usaldusväärsust, ulatust ja sügavust.
Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.