• 21.09.09, 01:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Internetikonkurss 2009 kulla võitis Edicy, kõige rohkem auhindu pälvis Velvet

Eesti Internetikonkurss 2009 võitjad
17. septembril Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna uues hoones toimunud Eesti Internetiturunduse Aastakongressil Best Internet kuulutati välja Eesti Internetikonkurss 2009 võitjad.

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.09, 09:52
Eesti Internetikonkurss 2009
Best Marketing & ADC*Estonia esitlevad:EESTI INTERNETIKONKURSS 2009
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele