• 16.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalsetes võrgustikes turundamise eelduseks on e-postitsi loodud head suhted klientidega

Harris Interactive'i värske uuringu järgi jagavad inimesed turundajatega palju parema meelega isiklikku infot e-posti, mitte niivõrd sotsiaalsete võrgustike kaudu.
Vaid 12% täiskasvanutest on nõus andma jagama brändi turundajaga oma Facebooki või Twitteri kasutajanime, et saada vastutasuks brändiga seotud infot või sooduspakkumisi. Samas on 96% nõus saama seda infot oma e-posti aadressile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele