• 21.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ivo Nikkolo imagokampaania leidis tunnustust maailma juhtivas trendiportaalis WGSN

Maailma suurim moe- ja trendiportaal Worth Global Style Network (WGSN) toob tipp-brändide sügis-talviste reklaamikampaaniate seas esile ka Ivo Nikkolo reklaamfotod. Ivo Nikkolot kõrvutatakse disainerbrändidega nagu Chanel, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Lanvin, YSL jt. WGSN on tasuline portaal, mille kasutajaskonda kuuluvad tippfirmad ja moebrändid, nende juhid, disainerid, turundusinimesed ja sisseostjad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele