• 04.05.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklamiarvustus: ''Tere euro'' graafiline identiteet

Agentuur: NewtonTellija: RahandusministeeriumAasta: 2006 & 2010
Eesti Vabariik kavatseb oma kodanikele 2010. aasta lõpus teha euro tulekut tutvustava kampaania, mille keskmes on tunnus "Tere euro" ja illustratsioon kurest, kes kannab nokas euromünti koos sõnumiga "Kuidas euro Eestisse tuleb? Meie juba teame vastust."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele