• 06.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ootab oma tegusasse meeskonda reklaamijuhti

EMT turundusdivisjon ootab oma tegusasse meeskonda reklaamijuhti, kelle vastutusvaldkonda kuulub ettevõtte eesmärkidele ning brändiraamatu nõuetele vastavate reklaamikampaaniate kontseptuaalne ja eelarveline ettevalmistamine, juhtimine ja järelanalüüs, eesmärgiga hoida ettevõtte head kuvandit ning suurendada teenuste ja toodete tuntust ja kasutamist. Selleks reklaamijuht:
• töötab läbi esitatud kampaaniakohased äriplaanid ning vastava konkurentsisituatsiooni andmestiku

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele