Juuni lõpus jõudis Harku, Rae ja Viimsi valla ning Pirita linnaosa elanike postkasti kiri, kus küsiti erinevaid andmeid leibkondade huvide kohta. Pöördujaks oli Eesti Post. Best Marketingile andis intervjuu Eesti Posti infologistikadivisjoni teenusejuht Pille Heinla.
Millega oli tegemist? Tegemist oli Eesti mõistes väga uuendusliku elustiili ja tarbimisharjumuste pilootprojekt-uuringuga, saamaks teada, millised on need valdkonnad ja teemad, mis inimestele korda lähevad ja milliseid reklaame oma postkasti oodatakse. On ju teada, et koos oodatud ja vajalike trükistega jõuab tihti meie kõigi postkasti ka selliseid pakkumisi, mis huvi ei paku. Mujal maailmas on selliseid uuringuid tehtud juba aastaid. Nüüd siis tegime otsa lahti ka Eestis. Nimetame seda Eesti otsepostituru korrastamiseks.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.