Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ARVAMUS! Elevant toas: kick-back
Endine meediaagentuuri MediaCom juht Janeck Uibo kirjutab, et täna kehtiv meediaagentuuride tasustamismudel, mis põhineb suuresti meediakanali boonustel, vajab värskenduskuuri.
Klientide ja meediaagentuuride suhted ajaloo suurima murrangu lävel
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.