Nii nagu on täiesti normaalne, et ettevõte tellib oma raamatupidamise kontrollimiseks finantsauditi või IT lahendustele erapooletu hinnangu saamiseks IT auditi, kasutavad eesrindlikud organisatsioonid oma marketingi ROI optimeerimiseks meediaauditit. Konsultatsioonifirma Target One partner Ranno Pajuri selgitab lähemalt.
Meediaaudit on erapooletu professionaalne hinnang ettevõtte meediastrateegia, meediaplaanide või varasemate meediainvesteeringute suhtes, mille eesmärk on leida võimalusi efektiivsuse suurendamiseks. Efektiivsuse suurendamine ei pruugi alati tähendada kulude kokkuhoidu, vaid pigem on eesmärgiks leida optimaalseim lahendus, mis vastab ettevõtte turunduseesmärkidele. Et enamasti on ettevõtte turunduseelarves meediakulude osakaal väga suur, siis on kulude optimeerimise potentsiaal siiski samuti märkimisväärne.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.