• 26.03.15, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Suhtekorralduse Auhind 2014 võitjad

Eile, 25. märtsi õhtul kuulutati turundussündmuse Password auhinnagalal välja Suhtekorralduse Auhind 2014 võitjad.
Seekord kandideeris suhtekorralduse auhinnale 28 tööd. Konkurss on viimastel aastatel Eesti suhtekorraldajate hulgas varasemast hoopis rohkem tähelepanu pälvinud ning eilegi auhinnatud projektidest saavad suunanäitajad Eesti suhtekorraldusmaastikul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele