• 08.09.15, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alanud on 2015. aasta selge sõnumi auhinna võistlus

Kuni 30. septembrini saab aadressil selgesonum.ee esitada selge sõnumi auhinna kandidaate. Auhinnaga tunnustatakse neid ettevõtteid ja organisatsioone, kelle avalik info lähtub eelkõige kasutaja vajadustest.
Alanud on 2015. aasta selge sõnumi auhinna võistlus
Võistlus kutsub märkama kodulehti, lepinguid, kasutusjuhendeid ja muid infosõnumeid, mis on sisult ja vormilt selged ning mida on kerge kasutada. Võitjatele antakse auhinnad üle 13. oktoobril, rahvusvahelisel selge keele päeval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele