Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti 100. sünnipäev sai oma sümboolika
Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva loovkonkursi võitis ideekavand «Aastasada», mille esitas agentuur Identity (Meelis Opmann, Martin Tõnts, Ionel Lehari, Ants Lusti).
Aastasada
Loovkonkursi eesmärk oli leida pikaajaline partner, kes töötaks välja Eesti vabariigi 100. sünnipäevale visuaalse identiteedi. Eesti kui Euroopa Liidu (EL) eesistujariigi tutvustamiseks sooviti leida partner, kelle abiga välja arendada põhisõnumid ja visuaalsed lahendused, mis toetaksid Eesti kui nutika ja uuendusmeelse ning puhta elukeskkonnaga riigi kuvandit Euroopas.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.