• 21.02.17, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna seminarile lisandus agentuuri The Unthinkable loovjuht Timo Kiuru

Timo Kiuru on mitmeid auhindu võitnud loovjuht ja konsultant Soome kommunikatsiooni- ja üritusturundusagentuuris The Unthinkable.
Timo Kiuru
  • Timo Kiuru
Timol on üle 10 aasta jagu kogemusi meelelahutustööstusest ja üritusturunduse valdkonnast ning hetkel on tema igapäevatööks suurte integreeritud loovprojektide väljatöötamine ja strateegiline juhtimine. Timo on töötanud tõeliselt globaalsete klientidega nagu näiteks Samsung, Nokia, McLaren, Rovio, Cosmopolitan, The Huffington Post, Highsnobiety ja SK-II. Lisaks on ta ka kõrgelt hinnatud esineja konverentsidel üle maailma, ettevõtja, endine teleprodutsent, tantsija, kolumnist, Highsnobiety.com ja The Huffington Posti kaasautor. Timo on ka raamatu “Experiential Creative Planning” autor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele