• 24.04.17, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pamela Rodi: kommunikatsiooni edukus filmitööstuses taandub empaatiale, laitmatule lastetoale ja vahetusele inimsuhetes

Meelelahutusvaldkonna turundaja, Sony Pictures Entertainmenti turundus- ja avalikkussuhete konsultant jagab nõuandeid filmide turundamiseks.
Pamela Rodi
  • Pamela Rodi
Artikkel ilmus ajakirja Kaja märtsi numbris

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele