• 01.02.18, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks targad inimesed kehva kommunikatsiooniga näppu lõikavad?

Äripäeva raadio hommikuprogrammis oli külas suhtekorraldajate liidu EPRA president ja PR Concept juhtivkonsultant Aive Hiiepuu. Saatejuht Hando Sinisalu tegi temaga juttu niinimetatud rahvusliku lennufirma PR-needusest, Urmas Reinsalu skandaalist ja sellest, miks ikka ja jälle targad inimesed korraldamata ja läbimõtlemata kommunikatsiooniga endale pange kaela kallavad.
Aive Hiiepuu
  • Aive Hiiepuu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele