• 05.04.18, 18:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ontario Turismi õppetund: Muuda oma kodukoht eksootiliseks

Case study: „Kus ma olen?“. Kuidas Kanada provintsi Ontariot positsioneeriti kui raskesti kättesaadavat eksootilist sihtkohta ja kuidas see töötas?
Ontario Turismi õppetund: Muuda oma kodukoht eksootiliseks
Ontario on rahvaarvu poolest Kanada suurim provints. Regioon on kuulus tänu Niagara joale, Toronto teletornile ja ilusale maastikule, mis täidetud järvede ja metsadega. Enamus kanadalasi arvas, et see kõik on nähtud ning kauged eksootilised kohad lükkasid Ontario reisiplaanidest kõrvale. Halb uudis kohalikule turismitööstusele, mis annab tööd 372 000 inimesele ja panustab rohkem kui 28 miljardi dollariga Ontario majandusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele