• 06.11.19, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apollo Kino Baltikumi turundust hakkab juhtima Anett Kutti

Apollo Kino turundusjuht Anett Kutti hakkab juhtima kogu kinoketi turundust Baltikumis.
Apollo Kino Baltikumi turundust hakkab juhtima Anett Kutti
  • Foto: Krõõt Tarkmeel
Apollo Kino laienes käesoleva aasta märtsis Baltikumi, avades esimesed kinod Riias Akropole keskuses ja Panevežyse linnas Leedus.
„Järgmise kolme aasta ambitsioon on avada mitmeid uusi kinosid nii Lätis kui Leedus, mis võimaldab siinse turu jaoks välja töötatud turundusstrateegiat kohandada ka uutel turgudel,“ on Anett Kutti veendunud Baltikumiülese turunduse juhtimise vajaduses. „Lisaks kaasneb sellega kuluefektiivsus, sest mitmeid aktiviteete on võimalik teha kolme riigi üleselt,“ lisab Kutti.
Kutti usub, et suudab mitmeid koduturul ellu viidud turundustegevusi rakendada ka Läti ning Leedu kinopubliku hulgas, kelle maitse-eelistused on Eesti kinokülastajaga küllaltki sarnased. „Mul on hea meel, et saan anda oma panuse Eesti kõige suurema ja kvaliteetsema kinoketi arengusse ka naaberriikides,“ tunnistab Kutti, kelle peamiseks eesmärgiks saab olema Apollo Kino poolt pakutava tipptasemel kinoelamuse laiem tutvustamine Läti ja Leedu kinosõpradele ning sealsete turuosade kasvatamine.
Anett Kutti on varasemalt töötanud Saku Õlletehases tootejuhina ja Fazer Eesti turundusjuhina.
Apollo Kinol on lisaks Riiale ja Panevežysele veel üheksa kino Eestis, mis asuvad Tallinnas Ülemiste, Solarise, Mustamäe ja Kristiine keskustes; Tartus Lõunakeskuses ja Eedenis; Pärnu keskuses; Narvas Astri keskuses ning Kuressaares Auriga keskuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele