• 20.04.20, 13:27

SEATi turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Kerli Maro

Alates märtsist asus SEAT Baltikumi turundus- ja kommunikatsioonijuhina tööle Kerli Maro, kes vastutab SEATi brändi turundus- ja kommunikatsioonitegevuste eest Eestis, Lätis ning Leedus.
Kerli Maro
  • Kerli Maro
Maro nentis, et ehkki SEAT on autosid tootnud juba 70 aastat, on SEAT ja CUPRA meie regioonis häbiväärselt vähe tuntud. "Minu eesmärk on brändi tuntust tõsta," sõnas Maro, kes vastutab turundus- ja kommunikatsioonistrateegia väljatöötamise eest ning valmistab ette kampaaniad, mida koostöös kohalike edasimüüjatega ellu viiakse. "Baltikumi turunduse eest vastutan ainuisikuliselt mina, aga teen seda koostöös Soome ja Hispaania kolleegidega ning loomulikult kohalike edasimüüjate ja turundustöötajatega," täpsustas Maro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele