Alates märtsist asus SEAT Baltikumi turundus- ja kommunikatsioonijuhina tööle Kerli Maro, kes vastutab SEATi brändi turundus- ja kommunikatsioonitegevuste eest Eestis, Lätis ning Leedus.
Maro nentis, et ehkki SEAT on autosid tootnud juba 70 aastat, on SEAT ja CUPRA meie regioonis häbiväärselt vähe tuntud. "Minu eesmärk on brändi tuntust tõsta," sõnas Maro, kes vastutab turundus- ja kommunikatsioonistrateegia väljatöötamise eest ning valmistab ette kampaaniad, mida koostöös kohalike edasimüüjatega ellu viiakse. "Baltikumi turunduse eest vastutan ainuisikuliselt mina, aga teen seda koostöös Soome ja Hispaania kolleegidega ning loomulikult kohalike edasimüüjate ja turundustöötajatega," täpsustas Maro.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.