• 28.05.20, 12:43

Start-up tõi turule rääkivad veebibännerid

Veebikeskkondade tulemuslikkusele keskenduv turundustehnoloogia ettevõte Leadoo Marketing Technologies lansseeris möödunud nädalal uue ajastu bännerreklaamid ja veebikeskkonna andmete analüütika platvormi.
Taivi Koitla sõnul on aeg lasta lahti ajale jalgu jäänud lahendustest.
  • Taivi Koitla sõnul on aeg lasta lahti ajale jalgu jäänud lahendustest.
Uue ajastu bännerid
Never miss a lead again“ missiooniga ettevõte on seni võtnud fookusesse ettevõtte veebilehe, et sinna jõudnud kontaktid maksimaalselt tööle panna. „Ligi 90% veebilehtede külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt interaktsiooni võimaluseta. Leadoo vestlusrobotite tehnoloogia on võtnud endale eesmärgiks kontaktid tulemusteks vormida, kasvatada müügitulemusi, tõhustada ettevõtte protsesse ja kliendisuhtlust ning aidata kulusid kokku hoida,“ sõnas Leadoo Marketing Technologies Eesti juht Taivi Koitla.
Maikuu keskpaigas viis Leadoo MT oma teenuse järgmisele tasandile. Lisaks ettevõtete veebilehtedel tulemuslikkuse kasvatamisele on nüüdsest võimalik tulemusi luua ka rääkivate veebibännerite kujul. „Uue ajastu vestlusbännerid võimaldavad bänneri abil kontakte koguda, tehinguteni suunata vastavalt konkreetse bänneri uudistaja soovidele, integreerida lugematul hulgal erinevaid maandumislehti ja palju muud,“ kirjeldas Koitla.
Sama bänneriga saab suunata erinevatele veebilehtedele
Kui traditsiooniline bänner suunab ühele konkreetsele veebilehele, siis bännerrobotid võimaldavad eeldefineeritud sisuga vestluse käigus tuvastada konkreetse isiku vajadused ja suunata sama bännerlahenduse raames erinevaid kasutajaid erinevatele veebilehtedele. „Näiteks saab alarmsüsteeme pakkuv ettevõte läbi vestlusbänneri tuvastada, kui suurele objektile ja mis funktsionaalsusega alarmsüsteemi soovitakse ning samaaegselt suunata ühes nutiseadmes bänneriga suhtleva inimese ühele tootelehele ostu vormistama ja teise teisele,“ lisas ta.
„Oleme suutnud murda müüte ja tõestada, et automatiseeritud suhtluskeskkonnad parandavad ettevõtte tulemuslikkust ja aitavad ka kulusid kokku hoida. Samuti viinud tulemuste analüüsimise uuele tasemele, mis annab märkimisväärsed eelised meie klientidele nii B2C kui ka B2B teenuste ja toodete vaates,“ kommenteeris Koitla.
Bännerroboteid saab katsetada ka Eesti meediaväljaannete veebilehtedel
Koitla tõi välja, et enne uuenduse avalikustamist katsetasid mitmed Leadoo praegused kliendid uut lahendust ning tuvastasid, et Leadoo BännerBotide konversioonimäär on ligi 98 korda parem kui Google’i, Adstage Hubspoti ja CrazyEggi tavabännerite keskmine. Koitla tõi võrdluse, et tavabännerite keskmine CTR on 0,35%, Leadoo BännerBotide keskmine CTR oli pikaajalise testimise tulemusel 4,6%.
Bännerrobotite toimivuse ja tulemuslikkuse analüüsi saab reaalajas jälgida ning vajadusel muuta või täiendada bänneri sisu samal ajal, kui bännerrobot on valitud veebikeskkonnas aktiivne. Bännerid toimivad kõikides reklaame võimaldavates keskkondades, mis opereerivad HTML5 bännerformaatidega.
Leadoo Marketing Technologies on 2018. aastal Mikael da Costa poolt loodud turundustehnoloogia ettevõte, mis tänaseks on esindatud Soomes, Rootsis, Ühendkuningriigis, Hollandis ja Eestis. Ettevõte on pälvinud tulemusliku ja kasutajasõbraliku tehnoloogia eest nii Soome kuumima start-up´i tiitli kui ka Global Startup Awards poolt välja antud parima start-up´i tiitli uute tulijate kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele