Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu edetabeli esikohale jõudis sel aastal Coop, millele järgnevad A. Le Coq, Farmi, Circle K Eesti, ABB.
Mainekuse edetabelit tõusis juhtima Coop, kes on viimastel aastatel liikunud edetabelis üha ülespoole. Kui 2017.–2018. aastal oli koht esikümne piirimail, siis möödunud aastal tõusis Coop jagama 3.–4. positsiooni ning kerkis sel aastal esikohale. Seejuures on kindlas tõusutrendis liikunud mõlemad mainekuse komponendid ‒ üldine suhtumine ning ettevõtte tugevuse tajumine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.