Äsja alanud sotsiaalkampaania “Mõtle õige peaga” eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust seksiäri negatiivsetest mõjudest ning vähendada seksi ostmist Eestis. Kampaania sündis koostöös Eluliini, Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskuse ning agentuuriga Havas, kes lõi kampaania loovidee ja toetab kommunikatsiooniga sõnumi viimist avalikkuseni.
- Loovlahenduse puhul tuli leida sihtgruppi kõnetav ja mõtlema panev sõnum ning teha visuaal, mis püüaks tähelepanu.
Kampaania on suunatud eelkõige noortele, keda võidakse mõjutada seksi ostmise suunas, aga informeerib ühiskonda ka laiemalt. “Meie eesmärk on pöörata tähelepanu seksi ostmisega kaasnevatele probleemidele, eelkõige prostitutsiooni kaasatute suhtes,” selgitab inimkaubanduse ekspert ja MTÜ Eluliin juhatuse liige Eda Mölder ja lisas, et soovivad inimestele teadvustada, mis selle äriga kaasnevad: inimkaubandus, väärkohtlemine ja vägivald.
Seotud lood
Mittetulundusühingud Eluliin ja Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus (ENUT) koostöös agentuuriga Havas kutsusid ellu perevägivallavastase teavituskampaania „Sõnavägi“, millega kutsutakse koguma allkirju petitsioonile, et teha Riigikogule ettepanek luua terviklik perevägivallavastane riiklik strateegia.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.