Uurisime Merko Ehitus Eesti ja Prisma Peremarketi turundajatelt, mida alanud aasta nende hinnangul turundusvaldkonnale kaasa toob ning kas ja milliseid muudatusi nad oma ettevõtte turundustegevustes teha plaanivad.
- Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin ja Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane.
Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse turundusgrupi juht Kristiine Rebane kommenteeris, et järjest enam on turunduses fookus kvaliteedil. „Kuna kliendid kaaluvad tänases turukeskkonnas oma ostuotsuseid varasemast oluliselt põhjalikumalt, on kvaliteetne toode üha määravama tähtsusega,“ sõnas ta ja lisas, et pikaajaline investeering – nagu seda on isikliku kodu ostmine – peab olema kindel investeering kvaliteeti, mis kestab. Sellest tulenevalt on Rebase sõnul ka turundustegevustes sama oluliseks märksõnaks kvaliteet – luua tuleb kvaliteetset sisu, mis kliente kõnetab ja mis neile korda läheb.
Seotud lood
Uurisime Eesti ettevõtete turundusjuhtidelt, mida nad turundusvaldkonnale alanud aastaks ennustavad ja kas neil on plaanis kriiside valguses enda ettevõttes läbi viia muudatusi. Artiklisarja esimeses jaos jagavad vastuseid SEB Panga ja Ülemiste keskuse turundusjuhid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.