Saku Õlletehas viis koostöös Norstatiga läbi uuringu, millest selgus, et alkoholivabade jookide reklaami toetab 53 protsenti Eesti inimestest. Reklaami keelustamist toetas vaid 5 protsenti küsitletutest.
Norstati läbiviidud uuringust selgus, et peamine põhjus, miks alkoholivabade toodete reklaame toetatakse, on see, et need aitavad teha tervislikumaid valikuid – nii vastas kolmandik uuringus osalenutest. Viiendik märkis toetuse põhjusena, et tänu reklaamidele saab konkreetse toote ja turule tulnud uute toodete kohta lisainfot. Kõige kõrgem oli alkoholivabade reklaamide toetus vanusegruppides 25-34 ja 55-65, kõige madalam aga 35-44-aastaste seas.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.