Suuremal osal Eesti e-poodidest on arvestatava liikluse juures teadmatusest tingitult väga nõrgad müüginumbrid, märgib disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
- Hable tegevjuht Otto Jaansoo. Foto: Hable
Paljud ettevõtted on oma kodulehe teinud lihtsalt seetõttu, et see võiks olemas olla. See on loodud planeerimata, esimese leitud tegijaga ja kindlasti võimalikult odavalt. Mõtlemata sellele, et koduleht võib olla su parim müügimees, kes töötab hommikust õhtuni ja on alati kliendi jaoks olemas. Teadvustamata seda, et kodulehe investeering võib end tasuda ära vähem kui ühe kuuga ja olla edasise eduloo aluseks.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.