Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.
Fifaas oleme viimastel aastatel aina enam pühendunud keskkonnasõbralike lahenduste pakkumisele.
Bränditud firmarõivaste ja reklaamkingituste otsuste tegemisel naudime klientide suunamist ning avatult harimist. Pakume kvaliteetseid, keskkonnasõbralikke metoodikaid kasutades toodetud ja vastutustundlikult väärindatud tooteid, mis toetavad teie ettevõtte brändi arendamist ning silmapaistvalt kuvamist. Meie eesmärk on aidata klientidel mitte ainult saavutada oma keskkonnaalaseid eesmärke, vaid ka tugevdada oma
ettevõtte väärtusi ja konkurentsivõimet.
Keskkonnasõbralike lahenduste eelised
Kliendid ja koostööpartnerid eelistavad üha enam ettevõtteid, kes võtavad vastutust oma tegevuse keskkonnamõjude eest. Jätkusuutlikkuse integreerimine ettevõtte strateegiasse võib tugevdada brändi mainet ja pakkuda uusi ärivõimalusi. Läbipaistev lähenemine keskkonnaalastele probleemidele loob usaldusväärsuse ja parendab ettevõtte kuvandit. Siiski, on oluline märkida, et tõeline jätkusuutlikkus ei seisne ainult toodetes, vaid ka kõiges seda ümbritsevas: tootmisprotsessis, transpordis, ettevõtte sotsiaalsetes tegevustes, juhtimiseetikas ja ettevõtte ning selle töötajate väärtustes.
Suudame Fifaas pakkuda täit ülevaadet
jätkusuutlike firmarõivaste ja reklaamkingituste tootmis- ning transporditeekonnast, seal hulgas emiteeritud CO2, kasutatud vee ning koormatud maa kogusest. See on antud tegevusalal midagi täiesti erilist ning võimaldab meie klientidel monitoorida enda brändi edendamiseks tehtavate otsuste jalajälge.
Töötajate heaolu
Töötajate heaolu on aspekt, millele tähelepanu pööramine on ettevõtte edukuse jaoks märgilise tähtsusega. Jätkusuutlikud ja hoolikalt valitud kingituslahendused näitavad töötajatele, et nii nende kui keskkonna heaolu on teie jaoks oluline. Tänasel tööturul on need argumendid tööandjaid eristavad faktorid, mis tõstavad töötajate motivatsiooni, pühendumust, üldist rahulolu ning aitavad värvata parimaid talente.
Fifaa pakutavates bränditud
pusades ja
T-särkides tunneb iga töötaja ennast soojalt ning koduselt. Meie keskkonnasõbralikud brändinguga joogipudelid ja termosed on ajatud, kvaliteetsed, kestavad kaua ning kannavad edasi ettevõtte brändi nii matkarajal, spordisaalis kui konverentsidel ja muudes avalikes ruumides.
Partnerite valimine lähtudes jätkusuutlikkusest
Koostööpartnerite valimine on oluline osa jätkusuutlikkuse strateegiast. Ettevõtted, kes teevad teadlikke valikuid oma tarnijate ja koostööpartnerite osas, toetavad keskkonnasõbralikke tavasid ja sotsiaalset vastutust. Selline lähenemine võib tuua kaasa innovaatilisi lahendusi ja avardada võimalusi, edendades samal ajal keskkonnasõbralikke praktikaid kogu tarneahelas. Jätkusuutlikud partnerlussuhted aitavad saavutada mitte ainult teie ettevõtte eesmärke, vaid ka panustada positiivselt kogukonda ja keskkonda.
Oleme Fifaas rakendanud mitmeid jätkusuutlikkuse algatusi, sealhulgas:
- Keskkonna (E): Muutsime oma lao- ja tootmisprotsessid paberivabaks. Samuti kasutame keskkonnasõbralikke pakendeid ja biolagunevaid kotte, et minimeerida jäätmete teket.
- Sotsiaalne (S): Pakume oma töötajatele aktiivset eluviisi toetavaid algatusi, sportimisvõimalusi ning oleme viinud läbi erinevaid koolitusi edendamaks ettevõtte väärtusi, et luua positiivne ja toetav töökeskkond.
- Juhtimine (G): Oleme valinud oma koostööpartnerid nende jätkusuutlikkuse praktikate ja väärtuste alusel, et tagada keskkonnasõbralik tegevusprotsess. Meie ESG juhi vedamisel on meie peamised tarnijad läbinud sisulise intervjuu ning kaardistamise vooru, mille tulemusel oleme hinnanud ära nende reaalse jätkusuutliku toote pakkumise võimekuse.
Seda ja palju muud oleme raporteerinud ka enda ESG aruandes. Meie esimese ESG raporti lühiversioon on leitav siit:
Jätkusuutlikkuse report 2021 lühiversioon. 2023. aasta andmetele tuginev raport on hetkel kujunduses ning planeeritud valmima 2024. aasta lõpuks. Siinkohal saame öelda, et oleme enda tegevusalal ainus ettevõte, kes seda teinud on ning seda mitte lihtsalt rohepesu eesmärgil. Meie ESG aruanne ja jätkusuutlikkusega seotud tegevused on VEF indeksi alusel hinnatud Vastutustundliku ettevõtluse indeksi pronkstasemega.
Suudame raporteerida lisaks üksiku toote omadustele ka kõike seda ümbritsevat ning reaalsuses on alles see miski, mis teeb ka toote enda kasuks otsustamise tõeliselt jätkusuutlikuks.Valides enda
jõulukingituste, tiimirõivaste ja firmameenete partneriks Fifaa, saate olla kindlad, et olete teinud keskkonnateadliku otsuse.
Kuidas saate enda ettevõtte brändi kestlikkusest lähtudes arendada? Võtke meiega ühendust [email protected] ning lepime kokku tasuta konsultatsiooni aja! Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.