Identity õppetunnid: raskused tekkisid 100 000-eurose riigihanke võitmisest
Leidsime end „võitjana“ eelarvelõksust, kus seisime loodava kvaliteedi eest, ilma, et lisatööde ja -kuludega oleksid kaasnenud täiendavad tulud, tõdeb Identity tegevjuht Ants Lusti.
Identity OÜ tegevjuht ja brändistrateeg Ants Lusti Foto: Alina Birjuk
Identity tegevjuhi ja brändistrateegi Ants Lusti sõnul on Identity näol tegemist strateegilise disaini (sh bränding, graafiline, teenuse- ja keskkonnadisain jm), mitte reklaamiagentuuriga.
Kuna loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Agentuuri Identity juht, strateeg ja teenusedisainer Ants Lusti räägib, mis on teenusedisain, millised on selles osas levinuimad väärarusaamad ja probleemid ning miks teenusedisaini üldse vaja on.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.