• 04.03.25, 07:10

CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“

Suurbritannia suurima optikapoodide keti „kaubikutriki“ kampaania sai alguse sotsiaalmeediast, levis kulutulena rahvusvahelisse meediasse ja tõi brändile suurt tähelepanu.
CASE STUDY | 2024. aasta nutikaim meediatemp UKs: „Oleks pidanud ikka Specsaversis käima!“
  • Foto: Thedrum.com
Taust

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 16:12
Vaata, kes on varasemalt pärjatud tiitliga Aasta Turundustegu
TÄHTAEG pikendatud! 03.03.2025
Peagi saaabuval Passwordi konverentsil tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid möödunud aastast. Enne seda meenutame aga eelmiste kordade võidukaimaid.
Uudised
  • 19.02.25, 09:48
CASE STUDY | Lugu rõivakaupmehest, kes vähem ostma julgustab
Võib tunduda ebaloogiline, et rõivakaupmees julgustab kliente ostma vähem uusi riideid ja pakub hoopis võimalust soetada kasutatud esemeid või oma vanu riideid parandada.
Uudised
  • 30.01.25, 15:15
CASE STUDY | Aasta raadiohetk, mis ühendas ja haaras tervet Eestit
Aasta raadiohetkeks kuulutatud raadio Sky Plus „Peituse“ mäng käivitas kuulajaid ja tõi väga paljud traditsioonilise raadio juurde tagasi.
Uudised
  • 29.10.24, 08:05
CASE STUDY | Viking Line’i lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Töökuulutused
  • 05.03.25, 12:19
Reitan Convenience ootab oma meeskonnaga liituma müügi- ja äriarendusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele