Coop Eesti värske kommunikatsioonijuht Siiri Liiva on varem ka jaekaubanduses töötanud. Foto: Maarja Karin/Coop Eesti
Coopi kaupluste kommunikatsioonijuhina tööle asuv Siiri Liiva on töötanud üle kümne aasta majandusajakirjanikuna Eesti suurimates meediamajades. Ajavahemikus 2021–2022 juhtis ta Maxima Eesti avalikke suhteid. „Sel perioodil sisenes turule uus toidupoodide kett ning algas täiemahuline sõda Ukrainas. Need olid olulised muutused, mis mõjutasid ka Eesti inimeste kindlustunnet ja tarbimisharjumusi,“ meenutas ta.
Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Ligi üheksa aastat Coop Eesti Keskühistu kommunikatsiooni juhtinud Martin Miido alustas 2. jaanuarist tööd kommunikatsioonijuhina Eloras, tema kohale Coopis asus Maarja Karin.
20. jaanuarist alustas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektori ametikohal tööd Liisi Vaik, kes hakkab juhtima Coopi turundusstrateegiate väljatöötamist ja elluviimist.
Turunduses tuleks pingutada väikeste võitude nimel, mille käigus saab ise õppida ning saavutada ka usalduse „kurjade“ finantsistide silmis, tõi välja Coop Panga finantsjuht Paavo Truu.
Kodulehe tegemine on paljudele tundunud keerulise ja ajamahuka projektina. Veel hiljuti käis see nii, et palgata tuli veebidisainer, kes rääkis justkui arusaamatus haldjakeeles, esitas seejärel uhke arve, kuid lõpptulemus polnud ikkagi päris see, mis vaja. Õnneks on need ajad tänaseks lõplikult möödas ning oma veebilehe saab luua igaüks ise disainerit, arendajat või tehnilist tuge omamata.