• 02.01.25, 14:35

Coop Eesti kommunikatsiooni juhtimises puhuvad uued tuuled

Ligi üheksa aastat Coop Eesti Keskühistu kommunikatsiooni juhtinud Martin Miido alustas 2. jaanuarist tööd kommunikatsioonijuhina Eloras, tema kohale Coopis asus Maarja Karin.
Elora haiglate vastne kommunikatsioonijuht Martin Miido
  • Elora haiglate vastne kommunikatsioonijuht Martin Miido
Martin Miido alustas Coopis tööd 2016. aastal, mil Coopi kaubamärk värskelt kasutusele oli võetud. „Kuigi tegemist oli juba siis turuliidriga, ei teadnud ajakirjandus sellest midagi, veel vähem avalikkus. Seega oligi peamine ootus minu tööle, et teadlikkus Coopi olemasolust, tema põhiväärtustest ja suurusest kasvaks. Mäletan, et esimestes kõnedes ajakirjanikele pidin Coopi nime tähthaaval ette lugema ja tõestama, et tegelikult oleme hoopis meie Liivimaa parimad ratsutajad,“ meenutab ta. Kuna Tallinna pildis on Coopi kaupluseid vähe, siis oli ajakirjanikel arusaadavalt raske seda turuliidri juttu uskuda.

Seotud lood

Uudised
  • 02.01.25, 10:26
Töökohavahetused 2024
Vaata, millised liikumised ja muudatused toimusid turunduse valdkonna tööturul 2024. aastal.
Uudised
  • 12.12.24, 09:40
Swedbank püsib tipus, Eesti Pagar ja Valio tegid maineka lennu
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti.
Uudised
  • 09.12.24, 17:06
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2025 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Uudised
  • 03.12.24, 09:54
Uued tulijad ihaldusväärseimate tööandjate hulgas on PPA, Yolo Group ja Merko Ehitus
CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele